Glashuset

Jag öppnade min handelsträdgård 2005-04-01 efter att i närmare 20 år arbetat på Volvo. Ingen utbildning när det gäller växter, men har under åren skaffat mig kunskaper genom egna framgångar och misslyckanden.

torsdag, mars 15, 2007

Ute är det kallt och blåsigt, inte en sol i sikte. Magen känns grumlig, kroppen värker och jag är bara trött. Jag håller på att plocka bort kaktus och rostaggar som värker ut ur fingrarna efter omplantering och bortklippning igår. Hundarna ligger och sover i min säng, jag tror jag skall göra likadant idag.

2 Comments:

At 1:51 fm, Anonymous Anonym said...

Har du gått och blivit sjuk ? Emma fick en tennisboll igår.Den är redan sönder,men hon bär på den hela tiden, jag tror att hon är en samlarhund, en hög i rummet och en med pinnar utanför dörren. Gör dina likadant (3 ggr högar,gratis ved ett år)om de är lika flitiga att bära

 
At 3:51 fm, Blogger Christer O said...

Hon brås på sin mormor Viran. Hon samlade (stal) allt möjligt. Tyvärr var hennes favoritplats att gömma sakerna på under min kudde :-)
Christer.

 

Skicka en kommentar

<< Home