Glashuset

Jag öppnade min handelsträdgård 2005-04-01 efter att i närmare 20 år arbetat på Volvo. Ingen utbildning när det gäller växter, men har under åren skaffat mig kunskaper genom egna framgångar och misslyckanden.

fredag, april 20, 2007

Eftersom jag numera inte kommer åt min dator på veckodagarna är det dags att sluta skriva här i Glashuset. Tack för att ni ville läsa, jag vet att det varit rätt många, även om ni inte kommenterat på bloggsidan utan mailat mig istället. Jag kanske dyker upp någon annan stans någon gång i framtiden, vem vet? Lev ett gott liv, det skall jag göra!
Christer.

3 Comments:

At 10:54 fm, Anonymous Anonym said...

Christer!
Jag kommer sakna ditt "blomsterbabbel" men förstår att du måste ägna dig åt nya jobbet. Hoppas du har roliga arbetskamrater, annars lär du väl lära upp dom, hahahaha. Kram LjusneLotta & Co

 
At 12:26 em, Anonymous Anonym said...

Kommer att sakna dej på bloggen, men livet går vidare.Emmas matte

 
At 3:56 em, Anonymous Anonym said...

Lycka till Christer! Det har varit roligt att läsa ditt blomprat och föja med utvecklingen...
Ha det så bra - och jag tror säkert vi ses i nåt annat blomforum. Dina fingrar är ju gröna!!!!
Kram Ingrid Göteborg

 

Skicka en kommentar

<< Home